Handelsbetingelser

1. Selskab
Denne Hjemmesiden (Lemasushi.dk cvr. 37399272 som “Vi”) tilbyder dig ( som “Du”) mulighed for at afgive ordrer på produkter til levering eller afhentning hos de take away restauranter, som fremgår på Hjemmesiden.


2. Vilkår
Uanset hvilken del af Hjemmesiden, du går ind på, tilkendegiver du, at du accepterer disse Hjemmesidevilkår. Hvis du ikke accepterer Hjemmesidevilkårene, skal du forlade Hjemmesiden øjeblikkeligt, og du kan ikke bestille Produkter på Hjemmesiden. Vi kan til enhver tid ændre disse Hjemmesidevilkår. Du bør løbende besøge Hjemmesiden for at læse de gældende Hjemmesidevilkår, da de er bindende for dig. Du er underlagt de politikker og vilkår og betingelser, der er gældende på det tidspunkt, du bestiller Produkter hos os. Du er ansvarlig for at indgå alle de aftaler, der kræves, for at du får adgang til Hjemmesiden. Du er ligeledes ansvarlig for at sikre, at alle personer, der går ind på Hjemmesiden via din internetforbindelse, er bekendt med disse Hjemmesidevilkår, og at de overholder dem. Du juridisk er i stand til at indgå bindende aftaler og du er over 18 år.


3. Bestillingsproces og levering
3.1 Din ordre
Når du har valgt de produkter, du ønsker at bestille fra menuen hos den valgte Restaurant og har afgivet øvrige nødvendige oplysninger, vil du få mulighed for at afgive din ordre ved at klikke på knappen; ”Godkend og betal”. Derefter får du mulighed for at logge ind eller oprette dig som bruger. Det er vigtigt, at du kontrollerer alle de oplysninger du indtaster, og retter eventuelle fejl, før du klikker på knappen; “bestil” når du klikker på knappen vil vi begynde at behandle din ordre og fejl kan herefter ikke rettes.


3.2 Ændring eller annullering af din ordre
Når du har afgivet din ordre og din betaling er blevet godkendt, kan du ikke ændre eller annullere din ordre, og kan heller ikke få pengene refunderet (se afsnit nedenfor omkring detaljer om processen vedrørende afviste ordrer). Hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre, kan du kontakte vores kundeservice, som beskrevet I afsnit nedenfor, og de vil forsøge at kontakte Restauranten og informere om dine ønsker. Der er dog ingen garanti for, at vi kan komme i kontakt med Restauranten eller at Restauranten vil acceptere dine ønsker, idet de måske allerede er begyndt at forberede din ordre.


3.3 Godkendelse af betaling
Såfremt din betaling ikke godkendes, vil din ordre ikke blive behandlet eller formidlet til den pågældende Restaurant.


3.4 Behandling af din ordre og Restaurantens afvisninger
Ved modtagelsen af din ordre, vil vi begynde at behandle den ved at sende den til den relevante Restaurant og vi giver dig besked via e-mail, at din ordre er modtaget og bliver behandlet.
Bemærk venligst, at den bekræftelsesside, du kan se på hjemmesiden, og den e-mail Ordrebekræftelse, som du modtager, blot angiver at din ordre er modtaget og bliver behandlet af os. Det betyder ikke nødvendigvis, at din Ordre er blevet accepteret af Restauranten. Vi opfordrer alle vores Restauranter til at acceptere alle ordrer og til at informere os straks, hvis en Ordre afvises. Vi vil give dig besked (ofte via e-mail), så hurtigt som muligt, hvis en restaurant afviser din ordre. Restauranter har dog til enhver tid mulighed for at afvise ordrer, hvis de har for travlt, på grund af vejrforhold eller andre årsager.


3.5 Levering af din ordre
De anslåede leverings- og afhentningstider afgivet af Restauranten er kun estimater. Hverken vi eller Restauranten garanterer, at ordren kan leveres eller være klar til afhentning inden for de anslåede tider.


4. Fortrydelsesret
Der er IKKE fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven på menuerne eller andre varer, regnet fra tidspunktet for bekræftelse af bestillingen. Enhver bestilt vare går direkte til produktion og anses derfor som værende påbegyndt efter bekræftelse af bestillingen.



5. Kundeservice Vores Kundeservice vil så vidt muligt forsøge at hjælpe dig, hvis du har problemer med din ordre. Du kan kontakte vores Kundeservice ved at klikke på eller vælge “Kontakt”, “FAQ” eller lignende knap eller ved at ringe til det telefonnummer, der vises på hjemmesiden.


6. Spørgsmål til din ordre
Hvis din ordre tager længere tid end forventet, eller hvis du har andre problemer med din ordre, kan du kontakte vores Kundeservice som beskrevet ovenfor, og en af vores Kundeservice rådgivere vil derefter forsøge at kontakte Restauranten for at følge op på din forespørgsel og henvendelse. Normalvis, vil vi i sådanne tilfælde tage kontakt til dig inden seneste leveringstidspunkt.


7. Ændring eller annullering af din ordre
Hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre, efter den er afgivet, og betalingen er blevet godkendt, kan du kontakte vores Kundeservice, som beskrevet ovenfor, og de vil forsøge at kontakte restauranten for at formidle dine ønsker. Der er dog ingen garanti for, at Kundeservice vil være i stand til at komme i kontakt med Restauranten eller at Restauranten accepterer dine ønsker, da de allerede kan have begyndt at forberede din ordre.


8. Kompensation
Hvis du er utilfreds med kvaliteten af et produkt eller den service, en Restaurant har leveret, og du ønsker at få refunderet beløbet eller et forholdsmæssigt afslag I prisen eller en anden kompensation, bør du kontakte Restauranten direkte og indgive din klage dertil, ved at følge Restaurantens egne klageprocedurer. Hvis du ikke er i stand til at kontakte Restauranten eller Restauranten nægter at behandle din klage, kan du kontakte vores Kundeservice, som beskrevet ovenfor, inden for 48 timer efter, du har afgivet din ordre, og en af vores Kundeservice rådgivere vil derefer forsøge at kontakte Restauranten og anmode om en kompensation på dine vegne. Bemærk venligst, at vi ikke kontrollerer Restauranterne og kvaliteten af de produkter eller den service, de leverer, og vi kan ikke give og er ikke ansvarlige for at give dig kompensation på vegne af en Restaurant.


9. Betaling
Alle priser er i DKK og inkl. moms. Betaling sker online via enten Quickpay betalingsgateway. Der kan bl.a. betales med Dankort, eDankort, VISA-Dankort, MasterCard m.fl.


10. Misbrug og chikane
Vi ønsker med formidlingsservicen at give mulighed for en nem og ligetil bestilling. Ved misbrug eller mistanke om misbrug forbeholder vi ret til at undlade at videreformidle en bestilling uden varsel. Derudover forbeholder vi ret til at bryde eventuel anonymitet, såfremt en bestilling gennemføres uden en gyldig betalende modtager.


11. Persondata
11.1 Vi er ansvarlig for indsamling og håndtering af data. Vi kan kontaktes på din adresse, e-mail og tlf. nr. Når du besøger Hjemmesiden eller benytter Tjenesten til at afgive en Ordre til en Restaurant, kan du blive bedt om at afgive oplysninger om dig selv, f.eks. dit navn, kontaktinformation (så som telefonnummer og mobiltelefonnummer og e-mail adresse) og betalingskortoplysninger (kreditkortinformationer). Vi kan også indsamle oplysninger om din brug af Hjemmesiden og Tjenesten og oplysninger om dig på grundlag af det materiale (f.eks. meddelelser og anmeldelser), du offentliggør på hjemmesiden, og de e-mails eller breve, du sender til os. Vi kan indsamle tekniske oplysninger fra din mobile enhed eller din brug af Hjemmesiden eller vores Tjeneste via en mobil enhed. Dine oplysninger gør det muligt for os at give dig adgang til relevante dele af Hjemmesiden og levere Tjenesten. Vi vil også kunne foretage fakturering af dine bestillinger, og vi og/eller Restauranten, hvortil du har afgivet din Ordre, kan kontakte dig vedrørende vores Tjeneste. Vi og/eller Restauranten kan f.eks. benytte dine oplysninger til at sende dig en statusopdatering eller anden information vedrørende din Ordre via e-mail, telefon, mobile beskeder (SMS eller MMS). Vi vil ligeledes anvende og analysere de personoplysninger, vi indsamler, således, at vi kan administrere, understøtte, forbedre og udvikle vores virksomhed, ligesom personoplysningerne kan anvendes til andre formål, herunder statistiske eller analytiske formål eller for at undgå misbrug.

11.2 Vi kan benytte dine personoplysninger til at kontakte dig vedrørende din oplevelse af vores Tjeneste og til at informere dig om vigtige ændringer eller udvikling af Hjemmesiden eller Tjenesten. Vi anvende dine oplysninger til at fortælle dig om andre af vores produkter og ydelser, som du måske kunne være interesseret i, herunder ydelser som kunne være genstand for direkte markedsføring. Dette kan ske via e-mail, telefon, mobilbeskeder (f.eks. SMS, MMS mv.) såvel som almindeligt brev.

11.3 Vi også dele oplysningerne med tredjemand (herunder vores datterselskaber og associerede selskaber og selskaber i fødevare-, drikkevare-, fritids-, marketing- og reklamebranchen) med henblik på at fortælle dig om varer og tjenesteydelser, som du måtte være interesseret i (via brev, telefon, mobilbeskeder (f.eks. SMS, MMS mv.) og/eller e-mail) med henblik på at hjælpe os med at analysere de oplysninger, vi indsamler, således at vi kan administrere, understøtte, forbedre og udvikle vores virksomhed og ydelser til dig. Hvis du ændrer mening om at blive kontaktet af disse selskaber i fremtiden.

11.4 Hvis du ikke ønsker, at vi bruger dine personoplysninger på denne måde, eller hvis du ændrer mening om at blive kontaktet i fremtiden, bedes du venligst informere os om det ved hjælp af de kontaktoplysninger.

11.5 Enhver ændring af vores Privatlivspolitik vil blive offentliggjort på Hjemmesiden og via e-mail, hvis det er relevant.

12. Ansvarsfraskrivelse

12.1 Selvom vi tilstræber at sikre, at oplysningerne på denne Hjemmeside er korrekte, lover vi ikke, at de er præcise eller fuldstændige. Vi kan foretage ændringer af materialet på denne Hjemmeside eller af de ydelser og priser, der er beskrevet, når som helst og uden varsel. Materialet på denne Hjemmeside kan være forældet, og vi forpligter os ikke til at opdatere materialet.

12.2 Vi forsøger at levere præcise oplysninger, navne, beskrivelser, priser og varme- og allergiadvarsler og andre informationer fra menuer, som vi modtager fra Restauranterne, men det er Restauranterne, som har ansvar for Menuinformationen og rigtigheden heraf. Hvis du er i tvivl om allergiadvarsler eller indholdet af en ret eller anden Menuinformation, er det bedst at få det bekræftet direkte hos take away Restauranten før afgivelse af en bestilling.

12.3 Den juridiske aftale vedrørende levering og køb af et Produkt er mellem dig og den Restaurant, som du afgiver Ordren hos. Vi har ingen kontrol over de handlinger eller undladelser, som Restauranten foretager. Uden at begrænse ovenstående accepterer du følgende ved din brug af Hjemmesiden. Vi garanterer ikke, at Produkterne, der bestilles fra en Restaurant gennem Hjemmesiden, er af en tilfredsstillende kvalitet eller svarer til dine forventninger. Hvis du er utilfreds med kvaliteten af et produkt eller den service, en Restaurant har leveret, kan du kontakte vores Kundeservice, som beskrevet ovenfor, inden for 48 timer efter, du har afgivet din ordre, og en af vores Kundeservice rådgivere vil derefer forsøge at kontakte Restauranten og anmode om en kompensation på dine vegne. Estimerede leverings- og afhentningstider oplyst af Restauranterne er kun estimater. Hverken vi eller Restauranterne garanterer, at Ordrer leveres eller er klar til afhentning inden for de estimerede tider. Vi opfordrer alle vores Restauranter til at acceptere alle Ordrer og til at informere os straks, hvis en Ordre afvises. Vi vil derefter informere dig (som regel via e-mail) så hurtigt som muligt, hvis en Restaurant afviser din Ordre. Restauranter kan dog til enhver tid vælge at afvise Ordren, hvis de har for travlt pga. vejrforhold eller af andre årsager.

12.4 Vi er ikke ansvarlige for manglende eller forsinket opfyldelse af nogen af vores forpligtelser i henhold til disse Hjemmesidevilkår, som skyldes begivenheder uden for vores rimelige kontrol.

13. YDERLIGERE VILKÅR

Dette websted bruger en platform (Oureat.com platform) , der er udviklet af SOAIT ApS. Du tillader din persondata bruge til login et andet Hjemmeside, der bruger Oureat.com platform. Tredjeparter, der varetager forskellige aktiviteter for at fremme og støtte vores tjenester. Dette omfatter offshore-kundesupportagenter, hjemmeside- og applikationssupport og hosting-udbydere, markedsføringstjenesteudbydere, eCRM-partnere såsom Salesforce, der administrerer vores markedsførings-e-mails og push-notifikationer, selskaber såsom Twilio, der sender dig sms-beskeder, når din ordre er på vej, leveringsselskaber, der leverer din ordre til dig, markedsundersøgelsesselskaber og betalingsbehandlingsudbydere, som behandler betalingskorttransaktioner – enhver af disse tredjeparter kan være inden for eller uden for dit bopælsland. Som nævnt ovenfor, kan vi også dele oplysninger med tredjeparter (for eksempel i fødevare-, drikkevare- og underholdningssektorerne), så de kan kontakte dig om varer eller tjenester, som kan være af interesse for dig. Vi vil kun dele dine oplysninger med disse tredjeparter, hvor du har givet dit samtykke. Hvis du ikke ønsker, at vi skal bruge dine personoplysninger på denne måde eller generelt skifter mening om modtagelse af enhver form for markedsføringsmeddelelse, kan du til enhver tid afmelde ved at bruge afmeldingsfunktionaliteten i meddelelsen, som du modtager eller ved at ændre din profil i overensstemmelse hermed. Hvis du vælger at afmelde vores markedsføring, vil vi føre en fortegnelse over dine præferencer, så vi ikke generer dig med uønsket markedsføring i fremtiden. Hvis en del af vores forretning indgår et joint venture, køber et andet selskab eller sælges til eller fusionerer med en anden forretningsenhed, kan dine oplysninger blive videregivet eller overført til målselskabet, eller nye forretningspartnere eller ejere eller deres agenter og rådgivere. Under disse omstændigheder vil vi altid informere de relevante enheder om, at de kun skal bruge dine personoplysninger til de formål, der er beskrevet i denne privatlivspolitik.

Vores hjemmeside kan, fra tid til anden, indeholde links til og fra hjemmesider tilhørende vores partnernetværk, annoncører og associerede selskaber eller til et vilkårligt antal hjemmesider, der kan tilbyde nyttige oplysninger til vores besøgende. Vi tilvejebringer kun disse links for dig for bekvemmeligheds skyld, og medtagelse af eventuelt link betyder ikke godkendelse af den relevante hjemmeside. Hvis du følger et link til en af disse hjemmesider, bedes du bemærke, at de har deres egne privatlivspolitikker, og at vi ikke accepterer eventuelt erstatningsansvar for disse politikker eller de pågældende linkede hjemmesider. Kontrollér venligst disse politikker, inden du indsender personoplysninger til sådanne hjemmesider.

Vi kan opdatere denne privatlivspolitik fra tid til anden som reaktion på skiftende juridiske, tekniske eller forretningsmæssige udviklinger. Når vi opdaterer vores privatlivspolitik, vil vi træffe passende foranstaltninger for at informere dig, i overensstemmelse med betydningen af de ændringer, som vi foretager. Vi vil indhente dit samtykke til eventuelle væsentlige ændringer til privatlivspolitikken, hvis og hvor dette kræves ved gældende databeskyttelseslove.

Vi opfordrer dig til jævnligt at gennemgå denne side for de seneste oplysninger om vores databeskyttelsespraksis.

0

Your Cart